Persoonlijk : Ik had er geen zin meer in!

Normaal gesproken ben ik niet zo van spontane blogjes schrijven. Ik schrijf altijd voorruit. Ik plan mijn blogjes altijd in omdat ik ook nog naast mijn blog werk en nog andere dingen doen. Is heel ideaal dat inplannen van je blogs. Maar voor vandaag wilde ik toch nog wat delen met jullie. Ik had al een tijdje al beetje last van dat ik niet meer weet wat ik wilde doen met mijn blog , niet meer 100 % achter mijn artikelen staan wat ik plaats en mijn inspiratie was ver te zoeken. Ook las ik weinig of geen mede blogs van jullie wat ik zelf voorheen vaak deed. 

————————————————————-

Ik had er gewoon geen zin meer in het bloggen !

Dit was eigenlijk al aan het spelen voor mijn vakantie. Ik voelde me echt verplicht om iets te gaan plaatsen op mijn blog. En zo schreef ik dan met tegenzin een paar artikelen. Met mijn gevoel als HET MOET!. Maar aan de andere kant is het bloggen geen verplichting.  Het moet juist leuk blijven. En doen wat jezelf leuk vind. EN alleen plaatsen wat jezelf leuk vind om te schrijven. Alleen dat was niet bij mij zo. Ik voelde me verschrikkelijk omdat ik echt nog steeds het bloggen super leuk vind alleen dit gevoel is echt gewoon bagger.

Gelukkig had ik van de week even met Marion over twitter gesproken. Bedankt voor de tips Marion! Echt fijn! Ik wil zelf gewoon verder gaan met het bloggen en doen wat ik echt LEUK VIND om te doen! En niet omdat het moet.. Ook voelde ik ondanks me nog erg rot omdat ik weinig tot geen andere blogs meer las. Ik vind het super leuk om andere bloggers te volgen en hun blogs te lezen. Maar tijdens mijn dip periode ( zo ga ik het maar even noemen ) had ik gewoon geen puf meer om andere blogs te gaan lezen.

Wat ik heb geleerd van deze blog dip en wat ik wil gaan veranderen

Ik heb zeker wel wat geleerd van deze ‘ Blog dip ‘. Nogmaals Marion bedankt voor de tip! Ik ben nu op zoek naar wat ik echt het allerleukst vind om erover te schrijven. En daar wil ik me ook op gaan focussen. Ook wil ik mijn blog helemaal gaan veranderen ( andere lay-out , lettertype etc.) maar ik wil het rustig stap voor stap gaan aanpassen. Ik had al een nieuwe logo die redelijk goed bij mij past. Verder wil ik weer andere blogs gaan lezen en meer actiever zijn in deze wereld en op social media. Ik ga verder niet zoveel vertellen over de onderwerpen en wat je kan verwachten want zelf weet ik het ook nog niet wat ik precies wil en het belangrijkste is ” WAT IK HET LEUKST VIND OM TE SCHRIJVEN ‘. Een ding is wel : OOTD blijft op mijn blog op maandag! !!

————————————————————————————-

Hebben jullie wel eens zo’n blog dip gehad ? En wat doen jullie dan ? 

Liefs ,
Joor

9 gedachtes over “Persoonlijk : Ik had er geen zin meer in!

  1. Sommige punten zijn heel herkenbaar!
    Momenteel merk ik ook dat ik even een klein dipje heb, voornamelijk dat mijn inspiratie wat minder is.
    Bloggen moet inderdaad gewoon een leuke hobby blijven!
    Liefs Jorinda

  2. Herkenbaar. Blogdipjes zijn heel normaal en merk zelf dat je er sterker en zelfverzekerder uit komt. Het is goed om genoeg tijd te nemen om uit te zoeken wat je wel wilt en waar je wel blij van wordt.

    Je kan me altijd appen he!

  3. Oh meid, graag gedaan! Ik weet echt precies hoe het voelt en het is zo lekker om dan weer het enthousiasme terug te vinden. Duurde bij mij best even, want ik dacht toch weer vaak aan wat anderen zouden willen. Maar toen ik een lijstje ging maken met ding waar ik echt enthousiast en blij van werd, ja toen ging het vrij snel weer de goede kant op. Neem je tijd en lekker op onderzoek gaan. Ennuh, dat zoeken gaat alsmaar door. Dat merkte ik wel. Telkens verander je en daarmee ook de dingen die je leuk vindt en dus ook waar je over blogt. Alleen maar leuk!!!

  4. Pingback: Kijkje in het leven van Joor #04

  5. Pingback: Persoonlijk : Op zoek , update over mij , cavia’s , nieuwe plannen en meer!

  6. Ik denk dat dat de kracht is van elke blog, schrijven over iets wat je écht oprecht interesseert. Daar blijf ik ook hangen. Ik ben niet van de reviews of de artikelen die algemeen zijn. Ik houd van persoonlijke blogs. Dat zijn echt mijn favoriete blogs.

Geef een reactie

