Kijkje in het leven van Joor #04

Lieve mede bloggers / volgers en lezers van Joorloveswriting!

Vandaag weer een nieuwe persoonlijke weekoverzicht van mij! Deze week was iets rustiger. Met 2 x werken , een bijeenkomst gehad met 3 andere collega’s , een avondje uit geweest naar de ladiesnight van Fifty Shades darker etc.

—————————————————————————

Maandag 6 februari

1 ) Mijn vrije ochtend begon met koffie & met de laatste aflevering terug gekeken van ‘Counting on ‘.
2 ) Vanmorgen weer rustig aan begonnen met hardlopen en met een nieuwe hardloop app!
3 ) In de middag had ik een bijeenkomst met 3 andere collega’s in Utrecht. Was erg duidelijk en interessant!
4 ) Ik had 2 weken geleden op mijn blog verteld dat ik waarschijnlijk een fitplan voor 8 weken ging reviewen maar helaas ik had daarna niks meer gehoord van deze dame en heb ik dus nu even een mailtje gestuurd dat ik het boek niet meer ga reviewen en dat ik weer verder op zoek ga naar een boek wat helpt om gezonder te gaan leven.

Dinsdag 7 februari

1 ) Vanmorgen was het weer vroeg op staan want ik ging weer werken! 🙂
2 ) Na het werken nog even langs de Appie…
3 ) Bij de lunch keek ik even 2 afleveringen van Peter Jan & Virginia. Wat een stel….
4 ) Voordat ik naar mijn schoonouders ging heb ik even onze vakantie foto’s op de tablet gezet.

Woensdag 8 februari

1 ) Uiteraard als eerste wat ik doe is mijn schatjes eten geven ❤ Ik ben nog steeds helemaal verliefd op ze !
2 ) Na een kop koffie en kop thee weer de pad op gegaan om te hardlopen! Wat is dat heerlijk maar wel erggg koud!
3 ) In de avond was het zo ver! Ladiesnight van Fifty Shades Darker! Uiteraard even met deze hot boys op de foto!
4 ) Met lieve Cheryl naar deze film geweest en ik moet zeggen dat deze 2e film nog leuker is dan de 1e! ❤

Donderdag 9 februari

1 ) Omdat het woensdag erg laat werd ( haha ik ging pas half drie slapen ) kwam ik pas vanmorgen om 10 uur uit mijn bed!
2 ) Elke week als ik mijn schatjes hun kooi schoonmaak zet ik ze altijd in de ren & ze vinden de tunnel echt geweldig!
3 ) In de middag toch nog even de benen gestrekt en moest nog avond eten halen en kwam familie eend tegen 🙂
4 ) Bij de plus had ik zo’n zin in tonijn dus had ik 2 blikjes maar meegenomen en ook uiteindelijk thuis allebei ze opgegeten 😛

Vrijdag 10 februari

1 ) Vanmorgen weer in het donker op weg naar me werk! 🙂
2 ) Na het werken even langs de Aldi geweest voor de week boodschappen!
3 ) Rond tien voor 3 mijn vriend opgehaald bij zijn werk om daarna de rest van de boodschappen te doen bij de jumbo!
4 ) Vanavond kreeg ik via een postbezorger de film ‘If i Stay ‘ binnen. Ik heb deze film al eens gezien maar nu wil ik hem nog een keer zien en ga hem zondag alleen bekijken! Ook heb ik het boek besteld en krijg als het goed is volgende week binnen!

————————————————————

Zo dat was weer mijn week! Ging weer snel voorbij! Volgende week krijg ik als het goed is het boek ‘If i Stay ‘ Binnen en ga ik de hele week werken ( op woensdag na ) en heb een vergadering en 2 belangrijke afspraken. 

En hoe was jullie week ?

Bedankt nogmaals voor jullie reactie op mijn blog wat ik plaatste gisteren over ‘ Ik had er geen zin meer in! ‘.

Liefs ,
Joor

p.s En nog een fijn weekend gewenst!

Een gedachte over “Kijkje in het leven van Joor #04

Geef een reactie

