Joorloveswriting geeft tips #09

Het is alweer 2 maanden geleden dat ik voor het laatst wat toffe tips met jullie deelden. Vandaag weer een aantal toffe tips voor jullie! Van een toffe boekenserie tot aan een nieuwe hardloop app. Ik wil deze reeks vaker met jullie delen op Joorloveswriting. Geen idee wanneer maar zodra ik genoeg leuke tips heb laat ik hem plaatsen op Joorloveswriting! 

——————————————————

Serie op Netflix : Riverdale

Toen ik hoorde dat er een nieuwe serie op Netflix kwam wat een beetje lijkt op ‘Gossip Girl ‘ was ik wel eigenlijk heel nieuwsgierig ernaar! Zou het net zo leuk zijn als Gossip girl ? Of juist niet? Ik ging dus afgelopen week het kijken en was eigenlijk al na een aflevering al helemaal gek van deze serie! Deze serie gaat over een groep jongeren die in het stadje Riverdale wonen en iedereen heeft wel een soort van geheim. Ik vind het zelf persoonlijk een beetje lijken op Gossip Girl maar toch het is wel weer een andere serie. Seizoen 1 staat op Netflix en er komen elke vrijdag weer nieuwe afleveringen op! Ben je op zoek naar een soort van Gossip Girl achtige serie dan moet je zeker deze serie gaan volgen!

Boeken serie ‘ After ‘ en  ‘ Did i mention I love you ‘

Toevallig liep ik een tijd geleden door de boekenwinkel ( haha is echt een van mijn favoriete winkels op dit moment! ) en kwam toen op deze twee series terecht. Ik was echt heel nieuwsgierig naar de boeken en wilde graag weer een nieuwe serie boeken gaan lezen. Deze twee boeken zijn echt 2 hele verschillende soorten verhaal lijnen. Beide boeken gaan over een meisje en een jongen. Maar de relaties tussen hen is verschillend. Bij Did i Mention I love you gaat het over Eden en haar stiefbroer ‘ Taylor ‘. En bij After gaat het over Tessa en de aparte jongen genaamd Hardin. Ik vind zelf het is echt een aanrader om deze boeken series te gaan lezen! Als je tenminste van romans houd 🙂 . After heeft 4 boeken en Did i Mention I love you 3 ( De 3e tevens het laatste deel komt in maart in de winkels! ) .

De Hardloop app ‘ The Couch to 5k ‘

Zoals jullie weten ben ik vorige week weer begonnen met hardlopen maar voor die tijd was ik op zoek naar een hardloop app. Ik had voorheen met een andere app gelopen maar mijn abonnement is afgelopen en ik besloot om toen een nieuwe app te gaan gebruiken. Laatst kwam mijn zus met deze app ‘ The Couch to 5 k’. Ik was nieuwsgierig en begon vorige week met deze app. Met deze app begint het met een vrij rustige opbouw en dat vind ik echt enorm fijn. Hoe verder je bent hoe langer je gaat hardlopen. Ik moet zeggen na 2 weken ben ik echt dik tevreden met deze app. En het leukste van allemaal is dat het gratis is & je kan je resultaten delen via je social media! Deze App heet ‘ The Couch to 5 k ‘ en je kan hem downloaden in de playstore! 🙂

————————————————————-

En wat vind je van deze tips? En heb je nog een leuke tip voor mij om iets te volgen / doen of zo ?

Liefs , 
Joor

2 gedachtes over “Joorloveswriting geeft tips #09

Geef een reactie

