Shoplog : Marokko & cadeautje van mijn ouders!

Het is alweer een maand geleden dat wij vertrokken voor 12 dagen naar Agadir in Marokko. Ik mis het warme weer en de vriendelijke mensen. Tussen onze activiteiten door heb ik ook nog wat leuke dingen kunnen scoren in de winkels & had ik vlak voor onze vertrek nog mijn cadeautje van mijn ouders mogen ontvangen! Oh en ik heb sinds maandag deze nieuwe layout voor mijn blog. Ik vind hem zelf nog leuker dan dat ik eerst had! En wat vinden jullie er van ?ย 

——————————————————————

De souk in Agadir

Ik ga nog meer wat vertellen over de Souk in Agadir. Maar tijdens een van onze bezoekjes aan de Souk kocht ik deze twee tassen. De poezen tas vond ik zo ontzettend leuk! En hij is erg handig en kan veel spullen in! Deze poezen tas was maar 5 euro! Daarnaast wilde ik ook een soort van merk tas. Ik zou echt een merk tas nog niet kunnen betalen maar hier waren deze tassen wel redelijk goedkoop. Deze kleine bruine tasje heb ik voor maar 20 euro gekocht en is echt handig voor een avondje uit of zo. Ik ben super blij met deze tassen!

Ook bij de Souk in Agadir kwam ik deze hele toffe witte Adidas schoenen tegen. Ik wou nog zo graag witte schoenen hebben en na een tijdje gezocht te hebben kwam ik deze leukerds tegen. Even natuurlijk gepast en zaten meteen als gegoten! Deze schoenen heb ik voor 30 euro!

Winkel in Agadir

Natuurlijk wou ik zelf nog in een plaatselijke winkel kijken en snuffelen. Dit shirt vind ik zo gaaf! De tekst past precies bij mij! Ik weet alleen niet meer hoeveel deze shirt was qua prijs. Maar ik ben er in ieder geval super blij mee!

Dit lange shirt zag ik ook in de winkel hangen. Lekker met lange mouwen is wel fijn voor in de wintermaanden en misschien eventueel in de lente en zo. Hij is wel wit ย , een kleur wat ik niet vaak draag omdat ik altijd bang ben dat je mijn beha er door heen ziet maar hรฉ we gaan gewoon proberen om wat meer witte shirts te dragen! Ook weet ik de prijs niet van deze shirt ๐Ÿ˜ฆ

Als laatste shirt kwam ik deze tegen en helaas was deze alleen in maat S te verkrijgen. Toen ik hem aan had zat hij eigenlijk fijn! Grappig om te zien dat ik een maat S heb en in andere shirts maat M! De tekst op deze shirt vind ik erg leuk! Ik hou van shirts met teksten! En het is wit! haha ๐Ÿ™‚

Cadeau van mijn ouders

Ik mocht nog wat uitzoeken van mijn ouders voor mijn vakantie nog voor mijn verjaardag ( wat was in november ๐Ÿ™‚ ) . En ik wist eigenlijk eerst niet wat ik wilde hebben ( Oops luxe probleem ๐Ÿ˜› ) . Totdat ik me bedacht om iets te vragen voor mijn blog. En toen kwam ik via Bol.com op een achtergronddoek & een softbox. Hiermee kan ik betere foto’s maken en een mooiere achtergrond maken! Ik ben echt super blij ermee maar voordat ik deze ga installeren ga ik eerst het huis opruimen.

——————————————————————–

En wat vind je van mijn cadeau & van de dingen die ik gekocht heb in Marokko? En wat heb jij voor het laatst gekocht?ย 

Liefs ,
Joor

p.s Na vandaag zullen er komende dagen dat ik blog een aantal blogs online komen over mijn vakantie! ๐Ÿ™‚ En uiteraard ook nog mijn gewone blogs!ย 

3 gedachtes over “Shoplog : Marokko & cadeautje van mijn ouders!

Geef een reactie

