Music of the month

Ik ben echt dol op muziek en ik kan geen dag zonder muziek. Ik luister vaak onderweg , of lekker thuis op de bank naar muziek. Spotify is echt mijn uitvinding van de eeuw. Ik kan soms wel uren heerlijk genieten van mooie muziek. Vandaag laat ik weer eens een stel leuke muziek nummers aan jullie zien. De laatste ‘Music of the Month ‘ was op 7 december. Dus het werd zeker weer tijd voor een nieuwe editie!

——————————————————————————————————

Call It Off – Scream Your Heart Out

Deze band vond ik toevallig in de Cosmo girl en was toen benieuwd naar hun muziek. Tijdens mijn vakantie heb ik wat nummers in mijn spotify lijst geplaatst en werd daarna erg enthousiast van hun nummers en vooral de nieuwe nummer ‘ Scream your Heart out ‘. Ze zijn echt heel tof en hebben nog vele toffe nummers op Spotify! 

Clean Bandit – Rockabye ft. Sean Paul & Anne-Marie

Ik vind dit echt een vrolijk zomers nummer! Doet me denken aan de zomer en aan het heerlijke weer wat wij hadden in Marokko. Ik draai dit nummer vaak genoeg als ik thuis ben of als ik aan het hardlopen ben. 

Ed Sheeran – Castle On The Hill

Ik ben niet echt een fan van Ed Sheeran maar een paar nummers van hem vind ik wel oké. Ook heb ik zijn nieuwe nummers geluisterd en vond dit nummer ‘ Castle on The Hill ‘ een leuk nummer! De andere nummers vind ik niet zo maar hé iedereen zijn mening! 

Today – Willamette Stone

Ik vind nog steeds de film ‘If I Stay ‘ echt een super mooie film en is zeker een van mijn favoriete films aller tijden! Ook zaten er in de film liedjes en ik vond deze ‘ Today ‘ echt een super mooi nummer! 

—————————————————————————————————————————

En wat is jou favoriete nummer op dit moment ?

Liefs , 
Joor

4 gedachtes over “Music of the month

Geef een reactie

