OOTD : Let’s wear pink!

Voor vandaag de laatste OOTD vanuit Marokko. Wat mis ik mijn vakantie zeg! En het heerlijke weer! Voor vandaag heb ik een roze outfit. De broek wat ik aan heb , heb ik vorig jaar in Valkenburg gekocht en ben nog steeds erg blij ermee! Hij zit lekker en vind hem erg cool! Daarop gecombineerd mijn zwarte jacket en mijn birkenstocks maakt het outfitje compleet! De foto’s zijn gemaakt in een mooie tuin / plein in Agadir!

Zwarte jacket : C&A
Roze shirt : Forever 21
Roze broek : Winkel in Valkenburg
Birkenstocks : Winkel in Rotterdam

En wat vind je van deze outfit? Draag jij ook wel eens roze of helemaal niet ?

Liefs , 
Joor

 

 

 

4 gedachtes over “OOTD : Let’s wear pink!

Geef een reactie

