Kijkje in het leven van Joor #07

Lieve mede bloggers / lezers ,

Vandaag weer een nieuwe persoonlijke weekoverzicht! Deze week aardig rustig , met wat nieuws 
, gewerkt en een toffe dag in Amersfoort. 

———————————————————-

Maandag 27 februari

1 ) Vanmorgen mijn nieuwe shirt aangetrokken en ik ben er nog super blij mee! Deze grijze shirt komt van de Zeeman!
2 ) Na het werken heerlijk lunchen bij mijn moeder , tante en mijn lieve nichtje.
3 ) Terug in het dorp even nog getankt want de tank was bijna leeg…
4 ) Jaja ik heb nieuws! Joorloveswriting gaat veranderen! En wat precies leg ik binnenkort uit! En meer Toffe nieuwtjes!

Dinsdag 28 februari

1 ) Mijn vriend had weer een briefje in mijn koffie mok gedaan 🙂 super lief.
2 ) Na het werken was ik aan de slag gegaan met mijn plog artikel van de Harry Potter Expo dag 🙂
3 ) In de avond alvast een boodschappen lijst gemaakt voor komend weekend want dan hebben we beide dagen bezoek!
4 ) Vroeg het bed in met warme melk en het boek After deel 2.

Woensdag 1 maart

1 ) In de ochtend start ik uiteraard met KOFFIE!! ❤
2 ) Na het werken mijn laatste deel van de serie ‘After ‘ van Anna Todd opgehaald bij de AH.
3 ) Ik schrijf elke avond iets op wat ik op de dag dankbaar ben en vandaag dus nieuwe maand! 🙂
4 ) Heerlijk weer verder gelezen met ‘After ‘ en inmiddels heb ik deel 2 uit!

Donderdag 2 maart

1 ) Na dat mijn schatjes gewoon voer hebben gekregen , krijgen ze ook van mij een stuk komkommer.
2 ) Ik was op weg richting werk en reed nog niet eens mijn straat uit kwam ik deze vuilnisbakken tegen op de weg. Even deze aan de kant gezet voordat ik verder kon gaan.
3 ) Na de lunch had ik een goed gesprek met mijn maatschappelijk werkster.
4 ) In de avond mijn tas alvast ingepakt voor morgen!

Vrijdag 3 maart

1 ) Een deel van de laatste aflevering van ‘Counting on ‘ gekeken.
2 ) Mijn schatjes in de bal een stuk witlof gegeven en ze zijn aardig bezig ermee!
3 ) Rond negen uur installeerde ik in de trein vanaf Rotterdam naar Amersfoort!
4 ) Buttercupsisters (Evelyne ) organiseerde een hele toffe dag in Amersfoort met een super lekkere lunch in Chocolate Company met
Toffe mede bloggers! Was echt super gezellig en binnenkort zullen jullie hier een blog over lezen!

————————————————————

Het was echt een toffe week! Rustig maar wel met leuke dingen! Ik heb vooral genoten vrijdag met mede bloggers. 
En wat zijn het allemaal stuk voor stuk lieve meiden! Volgende week begint de week met de verjaardag van mijn vriend! 
En voor de rest werk ik , en heb een cursus en ga ik zaterdag naar een concert! 

Hoe was jullie week ?

Fijn weekend! 

Liefs , 
Joor

7 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #07

  1. Ik ben benieuwd naar de veranderingen op je blog! Aah en ik ga over een paar weken naar de Harry Potter expo! Zoveel zin in! Ben benieuwd naar je plog! Xx

Geef een reactie

