OOTD : Een verjaardagsoutfit!

Vandaag is het weer maandag en weer een nieuw begin van de week. Vandaag is ook precies de dag dat mijn vriend geboren is ( dus eigenlijk zijn verjaardag 😛 ) . Vandaag is hij 28 geworden. We hebben het al afgelopen weekend gevierd. Vanavond gaan we gewoon lekker gezellig met z’n tweeën chinees eten en hij krijgt eindelijk het tweede cadeau! Maar goed om weer even terug te komen op outfits. Vandaag heb ik een outfit wat ik heb gedragen afgelopen weekend! Ik ben echt dol op dit jurkje en ik draag het graag!

——————————————————————————

Zwarte vest : primark
Zwart / witte jurk : Forever 21
Ketting : Alieexpress
Zwarte panty : H&M
Laarzen : Gekregen

En wat vinden jullie van deze outfits? Dragen jullie wel eens iets van strepen?

Liefs ,
Joor

p.s ik wou deze ootd buiten op een mooie locatie doen maar helaas door drukte is het er niet van gekomen. Hopelijk lukt het de volgende keer wel! 

5 gedachtes over “OOTD : Een verjaardagsoutfit!

Geef een reactie

